Zwrot wadliwych produktów lub przez pomyłkę, nie odpowiadają zamówieniu
Aby zwrócić wadliwy produkt, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Monouso.pl poprzez e-mail [email protected] przed upływem 24 godzin.
Po otrzymaniu produktu, sprawdzeniu jego stanu i nadzorowaniu dowodu dostawy, który znajduje się na opakowaniu, przystąpimy do wysłania klientowi kolejnej pozycji odpowiadającej wadliwemu produktowi, który został zamówiony przez klienta bez żadnych kosztów. Tylko w przypadku, gdy Monouso.pl nie może dostarczyć produktu, zostanie zwrócony zarówno koszt jak i koszty wysyłki zwrotu. Aby dokonać zwrotu, należy wysłać zamówienie, za pośrednictwem kuriera i w trybie opłaty pocztowej z powodu sklepu Monouso.pl. Dowód dostawy wewnątrz opakowania pojawi się obok produktu.
Zwrot produktów, za niezaspokojenie
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego przedmiotu, masz 15 dni na złożenie wniosku o jego wymianę lub zwrot. Wymiany są akceptowane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dopiero po ich przedstawieniu: Dowód zakupu, artykuł zakupiony w oryginalnych warunkach sprzedaży, oryginalne opakowanie artykułu oraz jego akcesoriów i komponentów. Artykuł musi być prawidłowo zapakowany do zwrotu. Zwroty otwartych przedmiotów są niedozwolone.
W tym celu należy skontaktować się z nami poprzez e-mail [email protected]
Aby dokonać zwrotu należy wysłać zamówienie, za pośrednictwem komunikatora i w trybie opłaconych deportów (jest to zapłata za zwrot zapłaci klientowi, który zwraca towar) do sklepu MonoUso.pl. Po otrzymaniu zwróconego produktu i udowodnieniu, że dotarł on do nas w dobrym stanie, przystąpimy do zapłaty za zwrócony produkt, a nie za WYDATKI NA WYSYŁANIE I ODMOWĘ. W tym celu klient musi wysłać e-mailem swoje dane bankowe.
Adres wysyłki to:
C/ Cartagena, 29
P.I. Fuente del Jar 2nd Phase
46980 Paterna, Valencia
Hiszpania
931 158 455