Wyślij do
Obecnie: Poland

METODY WYSYŁKI

COVID-19:  Nasze usługi wciąż są dostępne, realizujemy wysyłki jak do tej pory. Czas dostawy może ulec zmianie.

*Odbiorca musi być obecny pod wskazanym adresem do wysyłki. Dostawca nie dzwoni do klienta ze względów bezpieczeństwa. W razie nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem, paczka wróci do nadawcy. 

Głównym dostawcą jest GLS, jednak Monouso zastrzega sobie prawo do zmiany firmy transportowej, o ile nie będzie to zmiana ze szkodą dla klienta.

Ile będzie kosztował transport? Czy muszę coś zapłacić przy odbiorze?

Przesyłki mogą mieć różny czas dostawy, w zależności od produktów w koszyku.

Ile czasu minie, zanim moje zamówienie zostanie dostarczone?

Co do zasady, czas dostawy waha się między 96 a 120 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia, przy zamówieniach składanych do godziny 17, w zależności od miejsca dostawy. Jednak w przypadku opóźnień spowodowanych czynnikami losowymi, Monouso nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez firmę kurierską.

Gdzie zostanie dostarczone moje zamówienie?

Dostawa zostanie zrealizowana pod adresem wskazanym przez klienta, do rąk osoby wskazanej jako odbiorca.

Dostawy produktów gabarytowych, dużych objętościowo lub wagowo lub takich, które mogą sprawić problemy w dostawie, zostaną dostarczone w drzwiach wskazanego adresu.

Co się stanie, jeśli nikogo nie będzie pod wskazanym adresem w momencie próby dostarczenia zamówienia?

Nie martw się, firma transportowa powiadomi Cię o spodziewanej dacie dostawy tak, abyś mógł się na nią przygotować. Zamówienia, których nie uda się dostarczyć w ciągu 7 dni z powodów niezależnych od Monouso zostaną zwrócone do nadawcy. W takim wypadku, realizacja zamówienia i koszty transportu będą kosztować 15% wartości zamówienia.

Czy możemy anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane?

Tak, jest możliwość anulacji nie wysłanego zamówienia. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres [email protected] podając numer zamówienia do anulacji.

Czy możemy anulować zamówienie po jego wysyłce przez sklep?

Nie, kiedy zamówienie opuści nasz magazyn i znajdzie się w rękach firmy kurierskiej, nie ma możliwości anulowania zamówienia.

PRZECZYTAJ INFORMACJE OGÓLNE, aby uzyskać więcej informacji.

group_work