Jako konsumenci produkt贸w i us艂ug, wszyscy d膮偶ymy do tego, aby spotka膰 si臋 z takimi cechy us艂ug, kt贸re sprawi膮, 偶e poczujemy si臋 dobrze podczas pobytu lub zakupu w jakiejkolwiek firmie.
Profesjonalizm, empatia, dobre traktowanie, uwaga i wygodne przestrzenie to niekt贸re z cech niezb臋dnych do zaoferowania doskona艂ej obs艂ugi nowym lub obecnym klientom.
W przypadku restauracji te cechy s膮 r贸wnie偶 wa偶ne i musz膮 by膰 brane pod uwag臋. To w艂a艣nie ma艂e szczeg贸艂y czyni膮 wielkie r贸偶nice.
Twoje menu i jako艣膰 sk艂adnik贸w u偶ytych do przygotowania potraw stanowi膮 r贸偶nic臋 przy wyborze lokalu, szczeg贸lnie dla tych klient贸w, kt贸rzy chc膮 cieszy膰 si臋 obs艂ug膮 najwy偶szej klasy.
Aby osi膮gn膮膰 sukces w biznesie musisz osi膮gn膮膰 odpowiedni膮 interakcj臋 z klientami, nawi膮za膰 wsp贸艂prac臋 z dostawcami i zoptymalizowa膰 zasoby swojej restauracji.
Ale to nie wszystko, zosta艅 z nami i poznaj najwa偶niejsze cechy us艂ug, kt贸re pozwol膮 Ci osi膮gn膮膰 sukces w Twoim biznesie. B臋dziemy k艂a艣膰 nacisk na cechy najbardziej poszukiwane przez klient贸w.
Cechy obs艂ugi, kt贸rych klienci zawsze szukaj膮 (Ty te偶 ich szukasz)

Jak zawsze m贸wimy, w 艣wiecie odgrywamy r贸偶ne role. W jednej chwili oferujesz us艂ug臋, w drugiej jeste艣 dostawc膮 produktu lub us艂ugi.
Analizuj膮c tego typu tematy polecamy postawi膰 si臋 na miejscu kupuj膮cego, swojego klienta, dzi臋ki czemu 艂atwiej b臋dzie zrozumie膰 jego potrzeby.
W艣r贸d cech us艂ug, kt贸re klienci szukaj膮, aby uzyska膰 dobr膮 us艂ug臋 mamy:
- Wsparcie: zapewnienie odpowiednich wskaz贸wek przy wyborze produktu lub us艂ugi.
- Pozytywne nastawienie: wykazywanie ch臋ci do spe艂niania i zaspokajania potrzeb klient贸w.
- Pewno艣膰 siebie: sprawi膰, aby klient czu艂 si臋 bezpiecznie i by艂 spokojny.
- Koszt: klienci chc膮 naby膰 najlepszy wyb贸r produkt贸w i us艂ug po uczciwych cenach. Mog膮 by膰 sk艂onni zap艂aci膰 nieco wi臋cej, aby cieszy膰 si臋 wyj膮tkow膮 us艂ug膮 lub produktem.
- Empatia: wywo艂anie u klienta uczucia zrozumienia i wsp贸艂czucia dla jego gust贸w i potrzeb.
- Wyj膮tkowa obs艂uga: utrzymywanie doskona艂ej uwagi i jako艣ci obs艂ugi podczas ka偶dej okazji do interakcji z klientem.
- Przyjazna interakcja: zapewnienie niezb臋dnej uwagi, tak aby klient otrzyma艂 to, czego potrzebuje.
Czym jest warto艣膰 dla klienta?

Kiedy prowadzimy firm臋, musimy od pierwszego dnia stara膰 si臋 pozna膰 warto艣膰 naszych klient贸w.
Warto艣膰 klienta to og贸lna wiedza o pragnieniach, oczekiwaniach i ograniczeniach klienta dotycz膮cych produktu lub us艂ugi, kt贸r膮 chce naby膰.
Identyfikuj膮c te informacje b臋dziemy mieli mo偶liwo艣膰 zbudowania profilu naszego idealnego klienta. Maj膮c te informacje, mo偶esz realizowa膰 dzia艂ania o najbardziej po偶膮danych cechach us艂ug i poprawi膰 swoj膮 sprzeda偶.
Czynniki wp艂ywaj膮ce na warto艣膰 klienta

W艣r贸d r贸偶nych czynnik贸w wp艂ywaj膮cych na warto艣膰 klienta mamy:
- Przyw贸dztwo – wp艂ywanie na postawy klient贸w i pracownik贸w.
- Warto艣膰 dla pracownik贸w: poprzez oferowanie lepszego wynagrodzenia, kt贸re mo偶e by膰 postrzegane przez pracownik贸w jako korzy艣膰.
- Satysfakcja pracownik贸w: zwi膮zana z poziomem motywacji kierownik贸w ds. obs艂ugi klienta.
- Zaanga偶owanie pracownik贸w: na kt贸re wp艂ywa zaanga偶owanie, wydajno艣膰 i zachowanie pracownik贸w.
- Satysfakcja klienta: okre艣la r贸偶nic臋 pomi臋dzy oczekiwaniami klienta a postrzegan膮 warto艣ci膮.
- Lojalno艣膰 klienta: poprzez otrzymanie wysokiej jako艣ci us艂ugi, klient utrzymuje preferencje, b臋d膮c lojalnym poprzez swoje zakupy.
Jak widzieli艣my, jako艣膰 obs艂ugi jest niezb臋dna, aby podnie艣膰 jako艣膰 Twoich produkt贸w, dostarczy膰 warto艣膰 klientowi i zaspokoi膰 potrzeby ka偶dego, kto przychodzi do Twojej restauracji.
Ostatecznym celem, po偶膮danym przez ka偶d膮 firm臋, jest lojalno艣膰. Aby to osi膮gn膮膰, trzeba mie膰 dow贸d na prawid艂owe zastosowanie r贸偶nych strategii.
W Monouso pomo偶emy Pa艅stwu zbudowa膰 lojalno艣膰 klient贸w poprzez zadowolenie ich z szerokiego asortymentu zastawy sto艂owej i opakowa艅. Posiadamy produkty nadaj膮ce si臋 do recyklingu, biodegradowalne i kompostowalne, co jest bardzo wa偶nym kryterium dla Pa艅stwa go艣ci
Czy wiesz, 偶e 7 na 10 os贸b woli opakowania wielokrotnego u偶ytku i nadaj膮ce si臋 do recyklingu?
Na co czekasz, 偶eby si臋 zanurzy膰?